Newsletter

REKLAMACJE I ZWROTY

Zgodnie z Ustawą wchodzącą w życie z dniem 25 grudnia 2015 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko jeśli produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwrócony towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim paragon fiskalny/fakturę. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze zwracamy przelewem po otrzymaniu towaru (do maksymalnie 14 dni roboczych). Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. W chwili odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności, należy skontaktować się z naszym sklepem. Reklamacje z tego tytułu zostaną uwzględnione, jeśli w obecności spedytora zostanie spisany protokół reklamacyjny. Towary znajdujące się w ofercie sklepu internetowego Świat Dziecka są fabrycznie nowe i są objęte rękojmią na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi są rozpatrywane zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Do towarów objętych gwarancją producenta dołączona jest podstemplowana przez Sprzedającego karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu, które stanowią podstawę do reklamacji.

W celu złożenia reklamacji należy:

  • zawiadomić sklep o zamiarze złożenia reklamacji przy pomocy poczty elektronicznej lub telefonicznie;
  • dostarczyć reklamowany towar na adres firmy;


W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad i ponownie dostarczony na koszt sprzedawcy.
Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres:


Z.H.U. Stanisław Głuc,
Tarnawa Dolna 372
34-210 Zembrzyce
Z dopiskiem „e-sklep zwrot lub reklamacja”

Paczki za pobraniem nie będą odbierane. Firma Z.H.U. Stanisław Głuc zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na wyświetleniu błędnych informacji o cenach lub stanie towarów. Sklep Internetowy Świat Dziecka zapewnia gwarancję Door-to-Door na wszystkie produkty w czasie trwania gwarancji określonej przez producenta/importera. Oznacza to, że nasza firma ponosi wszystkie koszty związane z transportem reklamowanego towaru do autoryzowanego serwisu i z powrotem. Gwarancja Door-to-Door obowiązuje tylko na terenie Polski.