Newsletter

DOSTAWA I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

  1. Towar zamówiony w naszym Sklepie Internetowym dostarczamy do Klienta za pomocą firm kurierskich lub w przypadku zamówień hurtowych również transportem własnym.
  2. Czas otrzymania zamówionego towaru zawiera:
    • Czas realizacji zamówienia czyli czas potrzebny na przyjęcie zamówienia, potwierdzenia dostępności produktu w magazynie, spakowania oraz przekazania paczki firmie kurierskiej. Przybliżony czas realizacji zamówienia to 2-3 dni roboczych.
      W przypadku zamówień specjalnych lub kupna towarów na specjalne zamówienie czas realizacji zamówienia może zostać wydłużony o czym każdy klient zostanie poinformowany. Dokładny termin realizacji zamówienia zostanie podany drogą mailową lub telefoniczną.
    • Czas dostawy - zależny od wybranego sposobu płatności oraz dostarczenia
  3. Przy każdym zamówieniu Klient otrzymuje informację o przewidywanym terminie realizacji zamówienia.
  4. Każdy towar jest wysyłany ze stosownym dokumentem sprzedaży (paragon fiskalny lub faktura VAT), kartą gwarancyjną dołączoną od producenta produktu.
  5. Sklep Internetowy Świat Dziecka nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie doręczenia towaru spowodowanym przez Klienta lub Kuriera, np. błędne lub nieprawidłowe dane adresowe odbiorcy.
  6. W przypadku niektórych produktów Sklep Internetowy zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostarczenia zamówień lub form dokonania zapłaty za zamówienie.
  7. Sposoby doręczeń na terenie Polski :
    • Kurier - czas doręczenia paczki - maksymalnie 48 h (dotyczy dni roboczych - termin deklarowany przez Kuriera)
    • Odbiór w punkcie - w zależności od punktu do 7 dni roboczych (w przypadku gdy towar jest na stanie sklepu stacjonarnego - dostępność od ręki). Przy każdym odbiorze osobistym konieczne jest wcześniejsze potwierdzenie dostępności produktu w punkcie odbioru.